طول عمر کامپوزیت دندان اهواز و لمینت دندان اهواز چقدر است؟

طول عمر کامپوزیت دندان و لمینت دندان

5
(34)

طول عمر کامپوزیت دندان و لمینت دندان  چقدر است؟

طول عمر کامپوزیت دندان و لمینت دندان برای افرادی که بهداشت دهان و دندان خود را رعایت نمی‌کنند یا عادت به دندان قروچه دارند، کاهش پیدا میکند.

درباره طول عمرلمینت دندان و کامپوزیت دندان میتوانیم بگوییم : این روش‌ مثل سایر روش های در دندانپزشکی زیبایی یک درمان دائمی محسوب میشود و این گفته که کامپوزیت ونیر و یا لمینت دندان دندان یک یا 10 سال عمر میکند اصلا صحیح نیست. از کامپوزیت ونیر هم باید نگهداری کرد .ونیر کامپوزیت دندان در اهواز  دچار شکستگی و ترک میشود اگر بر روی دندانها  فشار بیش از حد وارد شود. البته که این صدمان قابل جبران و ترمیم هستند.

تغییر رنگ کامپوزیت ونیر نیز به رعایت شدید بهداشت دهانی و دندانی بیمار بستگی دارد. لمینت‌ دندان در اهواز چون جنسشان از چینی است تغییر رنگ نمیدهند اماکامپوزیت ممکن است تغییر رنگ دهد، اما با یک پالیش ساده به حالت اولیه رنگ و درخشش خود برمیگردد.

سوالی در اینجا مطرح میشود که  آیا لمینت یا کامپوزیت باعث پوسیدگی دندانها می‌شود؟ باید در این مورد گفت که خود لمینت یا کامپوزیت باعث پوسیدگی در دندان ها نمی‌شود، مگر اینکه پوسیدگی در زیر دندان وجود داشته باشد و دندانپزشک زیبایی در هنگام انجام درمان زیبایی متوجه آن نشود و یا اینکه بعد از لمینت دندان و یا کامپوزیت ونیر یک لبه و یا گیر غذایی در روی دندان به جای بماند و این باعث پوسیدگی میشود.

قیمت کامپوزیت دندان در اهواز چقدر است ؟.

قیمت لمینت دندان در اهواز چقدر است ؟

دندانپزشکی زیبایی دکتر چاوش

اهواز, Ahvaz
Iran - ایران
تلفن: ۰۳۱۳۶۶۴۱۳۱۴
تلفن دوم: ۰۳۱۳۶۶۵۱۶۱۹
رایانشانی: info@drchavosh.ir
شنبه09:00 - 20:30
یکشنبه09:00 - 20:30
دوشنبه09:00 - 20:30
سه شنبه09:00 - 20:30
چهارشنبه09:00 - 20:30
پنج شنبه09:00 - 20:30
جمعهبسته شد

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *