قیمت لمینت دندان در اهواز

قیمت لمینت دندان

5
(44)

هزینه لمینت دندان در اهواز

هزینه و قیمت درمان زیبایی لمینت دندان در اهواز  به عوامل مختلفی مانند محل کلینیکی که لمینت انجام میشود، تجربه و مهارت دندانپزشک لمینت و رقابت بستگی دارد.  اما در هر حال اما مهم ترین عامل در تعیین هزینه، نوع روکشی اســت کــه شما انتخاب مي کنید.

هزینه های جانبی لمينت دندان

در هزینه های لمينت دندان هزینه های اضافه تری هم وجود دارد برای مثال در مدت زمانی که قرار است روکش های لمینتی شما از لابراتوار به دست دکتر دندانپزشک برسد شما به یک روش موقت نیاز دارید و معمولا باید برای آن هزینه کنید..

هزینه ی نسخه دندانپزشک زیبایی در اهواز ، و عکس های OPG و خاصی که برای کار لمینت از فک هایتان میگیرید هم باید به مبلغ اصلی اضافه کنید. ممکن است شما این ذهنیت را داشته باشید که بیمه شما هزینه لمینت را به شما پرداخت میکند اما متاسفانه باید بدانید تقریبا هیچکدام از شرکت های بیمه هزینه لمینت را به عهده نمیگیرند. البته امکان وجود دارد که بر اساس نظر دندانپزشک تان، اگر دلیل درمان شما سلامت و بهداشت دندان شناخته شود، بخشی از هزینه ها توسط شرکت بیمه گر پرداخت شود.

درباره کامپوزیت دندان در اهواز بیشتر بدانید

درباره لمینت دندان در اهواز بیشتر بدانید

قیمت کامپوزیت دندان در اهواز چقدر است ؟.

قیمت لمینت دندان در اهواز چقدر است ؟

هزینه ترميم لمينت دندان

این نکته را به خاطر داشته باشید که هیچ درمان دندانی تا آخر عمر دوام ندارد بنابراین شما ممکن است دیر یا زود برای ترمیم دندان هایتان به دندانپزشکی مراجعه کنید و شما بهتر است قبل از انتخاب نوع لمینت دندان در اهواز برای اولین با ردر مورد آن تحقیق کنید و سپس انتخاب کنید.

طول عمر کامپوزیت دندان چقدر است ؟

طول عمر لمینت دندان چقدر است ؟

قیمت ترميم و عوض کردن روکش های لمینیتی جدید تقریبا هزینه ایی یکسان با دفعه اول دارد. اگر پس از اینکه روکش های لمینت دندان شما در لابراتوار آماده شد، قصد تغییر در فرم و شکل لمينت دندان خود را نداشته باشید، هزینه اضافه ایی به لابراتوار . پرداخت نخواهید کرد.

دندانپزشکی زیبایی دکتر چاوش

اهواز, Ahvaz
Iran - ایران
تلفن: ۰۳۱۳۶۶۴۱۳۱۴
تلفن دوم: ۰۳۱۳۶۶۵۱۶۱۹
رایانشانی: info@drchavosh.ir
شنبه09:00 - 20:30
یکشنبه09:00 - 20:30
دوشنبه09:00 - 20:30
سه شنبه09:00 - 20:30
چهارشنبه09:00 - 20:30
پنج شنبه09:00 - 20:30
جمعهبسته شد

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *